Benvinguts al nostre blog! Nosaltres som el Sergio, la Laura, la Andrea i la Alba, i tots quatre som estudiants d’Educació Infantil a la Universitat Rovira i Virgili. En aquest blog anirem aportant semanalment continguts sobre l’educació i l’ús de les noves tecnologies aplicades a l’educació infantil, tot i que també hi podreu trobar d’altra informació interessant per a tots els públics.
Aprofitem per fer aquesta primera entrada com a presentació del grup. Nosaltres hem decidit començar els estudis d’educació infantil ja que trobem que és una professió molt enriquidora i gratificant, tant a nivell professional com a nivell personal. És una idea que sempre hem tingut clara. Esperem que sigui una trajectoria agradable i plena de sorpreses, esforç i recompenses.
No hay comentarios:
Publicar un comentario