Benvinguts al nostre blog!
Parlant sobre el projecte final, ens han explicat els diferents recursos que podem utilitzar a l'hora de realitzar-lo: codis QR, apps, pdi, hologrames…
Avui tractarem el tema Game-based learning. Es tracta d'una metodologia innovadora que ofereix tant als alumnes com als professors una experiència educativa diferent, a més treballa l'alfabetització digital. L’objectiu principal del Game-based learning pretén aconseguir que els alumnes, a través del joc, memoritzin i retinguin millor els continguts.
Per a això hem buscat dos jocs a classe amb els quals es pot aprendre, el primer d'ells és de Sesame Street. Aquest és un joc senzill que ajuda als nens a saber les diferents parts de la casa, tenir cura d’un ninot, etc, i és una bona manera de reforçar l'anglès (aprenen mitjançant el joc en anglès). Un dels altres que hem trobat ha sigut un de la web Mundo primaria. En aquest els destinataris són exactament els nens de primària, en el qual apareixen objectes a la pantalla i han d'explicar i identificar el nombre que correspon.
Esperem que us hagi semblat interessant llegir aquesta entrada i que pugueu entrar als enllaços, provar els jocs i veure la utilitat que té la tecnologia avui dia fins i tot a les escoles.
Fins la pròxima!

No hay comentarios:
Publicar un comentario